Handbolls FEST!

www.tinimo.fotogalleriet.se

Där får ni se en saga som bäst berättas i bilder.
Jag och Sarah började dricka shots vid tre på eftermiddagen medan vi fortfarande höll på att göra oss i ordning så ifall sminkningen ser konstig ut på några bilder så är det därför.
Trerättersmiddagen började kl 19 och 17 skulle vi befinna oss hos Lina för lite fördrickning. Maten var mycket god med min köttbit hade knappt blivit värmt utan var så jävla rå att folk bredvid mig reagerade..men men hungrig var jag så det fick slinka ner.... iaf lite grann. Emellan maten och sångerna och skåleriet så träffades jag och Sarah nere vid toaletten för uppdatering under hela kvällen så därför dessa toabilder..haha.
Men det var bara en så jävla rolig fest att ja.. knappt varit med om roligare... men jag hänvisar till sidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback