Hejsan hoppsan!

Jag känner att jag måste bli duktigare på att skriva i bloggen pga av alla trogna fans jag har =)
I fredags var jag på IKEA.. mycket trevligt var det... jag skulle inhandla klädförvaring i form av en bänk... kom fram till att en avlastningsbänk med utdraglåda var lösningen på mina problem. En matta, blomma, spelgar och lite annat inhandlades också. jomenvisst.. så nu harj ag det tokmysigt här.
Jag tror jag ska slå på The Pinks - Det spelar ingen roll.... för att få den rätta känslan.
I helgen var det fest med damlaget och herrlaget.. jätte trevligt med lekar och låtgissning.. VÅRT LAG VANN! Det var väl meningen att vi skulle gå ut efter handbolls(för)festen men jag blev kvar och kom hem fyra på morgonen.
Jag har märkt att espresso gör mig galen... jag blir helt tokig.. när koffeinet går ur kroppen (som efter match tex) har jag ingen kontroll på varken det jag säger eller det jag gör... jag känner mig... full.... haha i lördags var det rätt skoj faktiskt.
Nu i veckan har vi börjat med artikelgranskningen.. så OTROOOLIGT trååååkigt! Vi ska granska två engelska artiklar och kommentera brister och vad som är bra.... men gud.. kan dom göra det tråkigare? no... they can not.. Iaf sitter vi hemma hos malin som göder oss med caffe latte ... och malins katt roar oss.. han är inte klok...
Japp det brann här på våran gata i förrgår... och ni som sett det på nyheterna och undrat om jag var inblandad, så kan jag bara meddela att NEJ det var inte jag som tände på på fyllan som jag har fått förfrågningar om att jag kan ha gjort... jag bor i hus 10 och var inte i närheten av hus 2 där bastun brann upp...
. godnatt allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback