Helg!

Ja fast det blir inte direkt helg för mig.. ska vara på Westerlunds hela helgen. Det är väl inte hel fel men vadå man vill väl alltid vara ledig. Ska plocka stygn.. eller sånna där stålklaffar som håller ihop en operationssår... shit jag kommer att svimma... men min handledare insisterade att jag skulle göra det trots att jag sa att jag var lite känslig. Jag har inga problem med blod eller nålar eller sånt men sår.. smutsiga sår... blää... det går inte.. det här är ett operationssår och ingen smutisigt sår men iaf. Jaja... klarar jag det blir jag imponerad av mig själv. Mår jag inte illa innan så lär jag må illa efter. Har haft problem med magen hela veckan... ja..vi får se hur det går.
Nu har jag bokat biljett till Justin Timberlake på globen i juni.. DET blir fett najs. Jag och Sarah ska gå. Tjohoo. Vi är kära i Justin ;-) hahaha.
Nej nu ska jag fixa mig i ordning tills jag ska åka iväg å slita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback