Jag borde skämmas!

Här har jag lovat och lovat att skriva.. men skriver jag? icke!! skärpning.
Idag är det onsdag och vi har en extra inlagd träning för alla i B-laget som inte fick spela igår på matchen..men även vi i a-laget måste träna igen.. kanske lika bra.... jag har ju fortfarande problem med vikten... dämmit!!!
Javisst matchen igår.... vi hade några återbud men skulle ändå ha klarat av HK Spåret och deras 8 spelare...om de hade varit ett normalt lag. Det var inget normalt lag vi mötte.... dom var ju för fan från elitserien... jävla skit... här trodde man att det var elitserien nästa för HK 71.. jaja... det är väl bara att drömma på... spelade rätt okej.. men fan vilken otur jag hade... i virket  varenda jävla skott, fick till slut in 4 bollar. Idag är man öm och ska träna styrka och teknik. blä.
Ska förresten börja sälja smink som extrajobb. Ska bli skoj... funderar på att bli försöksperson till olika medicinska tester.. kan ge lite kosing... tex 38 000. Men vem vågar göra nåt sånt?
Ilördags hade vi handbollsfest med laget.. det var trevligt och sedan gick vi ut på platina och svängde våra lurviga, det var också roligt. Jag funderar på att skaffa cykelhjälm... folk dör som flugor på cyklarna i denna stad... och man har sett en del cykelolyckor på röntgen... att man inte använder hjälm alltså... det är inte så himla dumt. Vad väljer man... att vara snygg eller att leva?
I helgen kommer fassan å frida.. då gäller det att ha städat innan... guuud så jobbigt =)
Förresten så ska jag rida hos karin imorrn.. HAHA! jag ska rida!! på hennes knasiga häst... men mycket duktiga dressyrhäst... =) skojj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback