Kommit igång!

Javisst känns det så? Att jag har kommit igång med bloggen. Kan inte riktigt sluta =)
Idag har det varit fredag jue! Bästa dagen på hela veckan då man har hela helgen framför sig... med en massa plugg iof sig.. men pappi och frida kommer imorron och jag ska baka till dom =) Jag ska baka hör å häpna kladdkaka =) för det gör jag ju aldrig annars. haha.
Så det blir väl till att äta gott å så imorrn.
TYDLIGEN så har vi missat att det finns en skobutik ( scorette) med TVÅ våningar!!! SKANDAL!!! haha..jag har bott här iETT år och har MISSAT scorette med TVÅ våningar. Får dra dit Frida imorrn och spana in.. Malin sa att hon var i skohimlen när hon idag var där för första gången...=) jag väntar på samma upplevelse...
Idag så har jag bokat biljetter till handbolls EM i stockholm... ska se semifinalerna med David =) ska bli asnajsigt.
Skulle ha tränat idag men efter att ha fått mjölksyra av att cykla till skolan så fick det bli en kväll i sängen. Kanske lika bra.. hade inte återhämtat mig från matchen i tisdags.

Varje frdag är vi på röntgen och traskar runt i de evighetslånga korridorerna med en massa fysiker som ska lära oss om strålning... rätt skoj när man är på mammografin med en rätt ung fysiker som ska berätta hur man trycker ut bröstet med 20 kg (!!, tänk på det=)) utan att rodna. Fysikerna är verkligen orginal... en av dom är speciellt rolig...han ser ut som en professor som man har i fantasin..tjocka glasögon, rufsig frisyr.. munstasch och är allmänt tokig.

Listar låtar som är MYCKET bra att ha när det ska till att dansas:

Junior Jack - stupiddisco
Bob Sinclair - Dance everybody

Andra låtar som är bra att poppas:
Justin Timberlake - I think she knows
Coldplay - Talk

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback