Måndag IGEN!

Det är ständigt ny vecka.
Idag börjar jag kvart över ett och det är helt underbart att få sova lite... eller så mycket sov jag kanske inte. Ställde klockan på nio för att jag ska äta för att jag sedan ska hinna med att äta lunch innan jag åker, suck... jag och mina rutiner, Jag är fan autistisk.
Igår spelade vi match i Solna. Halv elva började matchen och vi var tvunga att gå upp sviiin tidigt (halv sju) höll på att svimma för att det var så tidigt, hehe. Jag tog mitt uppåttjack och jag sprang hela matchen utan att bli alltför trött. Det var skit bra, det ska jag fortsätta med på maycher. (okej uppåttjacket var koffeintabletter. Kanske måste nämna det så att inga missöden uppstår) Olov var där å tittade, skoj! Synd nog förlorade vi. VI kunde ha vunnit, det satt inte långt inne men de var mycket längre och tyngre. Ja ja... På tisdag har vi match igen och då SKA vi vinna.
Om någon har missat så fyller jag 22 år på fredag. 22 var ju jätte gammalt när man var liten, nu känner jag mig fortfarande som jag gjorde för fem år sen.
Så på fredag ska jag ha kalas. Det blir mexicanskt tema... hehe eller det blir väl nåt hopplock bara.
Snart kommer David hit och hälsar på. Morsan å peter kommer för övrigt på söndag, så det blir trevligt.
Min praktik börjar nästa tisdag. Jag ska befinna mig i Enköping klockan 7 på morgonen. shit! jag börjar seriöst fundera på om jag kommer att klara av att arbeta sen när jag är klar. VEM orkar gå upp så tidigt jämt? man vänjer ju sig iof sig men ÄNDÅ! Jobba hela dagarna.. nej fyyy. jag kommer att stupa. Hela praktiktiden kommer att betyda inget liv.
16 december ska jag se på handboll på hovet. DET blir skoj...så det så.. nej fy nu ska jag sluta svamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback