Andas in, håll andan!

Andas igen... det är det jag sagt idag EN MILJON ggr! Jag har hamnat på akuta lunglabbet.. Shit vilken stress, 21 patienter på förmiddagen.. quite a lot. Vissa tyckte det var pest å pina att vara på det labbet.. beror väl mycket på vilken handledare man har såklart.. men jag har då haft det helt okej måste jag säga..

Har ju gjort världens tabbe, haha. Fick ju den här förfrågningen om "tagged" som är nån slags mötesplats där man kan träffa vänner osv.. Jahopp, och så skulle jag installera det hela.. läste väl inte direkt vad jag svarade på utan tryckte bara vidare och så helt plötsligt så har "tagged" skickat ut förfrågningar om vänskap till ALLA på min hotmailadresslista... vilket innebär att jag skickat till lärare, professorer, kundtjänster, tränare, handbollsspelare, klasskompisar ja ALLA... fy fan vad jag skäms!!!! åååh så jäkla typiskt mig att göra såhär...

Idag har jag gjort något mycket ovanligt! Jag har INTE sovit idag... jag kom hem från praktiken.. satt å väntade på skivstången att  börja sen tränade jag och sen har jag hållit mig vaken sen dess.. det är STORT.. ska försöka hålla idet här nu.. kommer nog att bli svårt för imorgon kommer det at bli riktigt TUFFT att gå upp.. så blir det alltid dagen efter en icke-siesta..

Morgondagensmatlåda: Pastasallad med mosarella och parmaskinka
Morgondagensträning: Medelspinning

Nu ska jag jag nanna kudden...

Kommentarer
Postat av: Anita

Så hittade man dej här på bloggen också!:) jag måste säga att det där var det roligaste jag hört på länge..haha jag skrattar än. sjukt kul..vem vet ngn av lärarna kanske blir jätteglad:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback