Dansband!

Åh nu när jag är ensam i korridoren kan jag poppa dansband hur mycket som helst.. ååh så underbart. Jag börjar med "Inatt inatt". Skulle vilja ha låten som är till Norrlands guld reklamen.. "ta gitarren slit dig och kom loss" (eller hur dom nu sjunger) vad är det för låt?? Seriöst jag måste ha tag på riktiga godingar så tipsa mig gärna om riktigt BRA dansbandsklassiker. Nu ska Uppsalaborna få veta hur underbart det kan vara med dansband på högvolym.. hahaha.. fy fan va gött!!
Jag tror aldrig jag varit helt ensam i korridoren, UNDERBART.. jag springer runt å tjoar =) haha nee.. Det är en liten försmak om vad som komma skall i sommar. (Köpa solstol köpa solstol!) Det är ju inte det att jag inte gillar att bo i korridor.. jag gillar bara inte vissa som bor i korridoren =)
Såg i tv-tablån att en av mina absoluta favoriter när det kommer till thriller/skräck ska visas idag på kanal5, GHOSTSHIP! Se den, den är grym!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback