Förbannade granne

ibland kommer det nätter då jag bara HATAR att bo i korridor. I natt var en sådan natt. Det började vid tre.. jag hade lite problem med att somna.. skulle ha tenta idag.. (hade det också) men visst vid tre ringer det på dörren... en sån där lååång signal som bara vrålar... aggressiv jävla signal.. och ni som vet sedan tidigare har jag en traumatisk upplevelse med en ringklocka inblandad.. jag börjar skaka så fort det ringer. Jahopp då var det omöjligt att somna igen på ett par timmar.. klockan fem var det dags igen.. den förbannade australiensaren och hans amerikanska vänner skriker och gapar inne på hans rum.. ja jag bor bredvid... jag blev tokig vid halv sex (jag skulle alltså få sova endast EN timme till) och gick över och bad honom på det snällaste sättet jag bara kan att han och hans vänner kunde dämpa sig lite ... inte för att jag ville avbryta festen eller så.... eller så var det kanske inte.. hursomhelst så kunde jag ju knappast sova den resterande timmen.... förbannade jävla utbytesstudenter...

Och nu kan ni ge er på att hämnd planeras.... och pågår...

Kommentarer
Postat av: Tora

hey babe. this is my blogg. eller nej, this is your blogg. men om du följer länken så kommer du till my blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback