Hallelujah

Jag har hittat de nya stjärnorna i Norge. Ett gäng sångare från någon idolomgång. Kolla in länken.. man ryser..
http://www.youtube.com/watch?v=MPl01GRU2Zw

Snart är det valborg.. jag börjar bli sugen nu... var inte alls sugen på valborg för några dagar sedan men nu känns förväntningarna hos alla.. måste få tag på jordgubbar innan de tar slut.. vi ska ju ha champagnefrulle imorrn. Jag måste fota som en dåre.. det blir så kul.

Har cyklat runt med riktigt opumpade däck så i förrgår tänkte jag pumpa upp dom rejält.. jag swischade runt i Uppsala, INGEN kunde cykla ikapp mig.. jag lovar.. Men tydligen blev det lite för mycket luft och mitt runtswischande slutade utanför ica med ett platt däck... jahopp... kul.. Lämnade in den direkt.. har inga laga-punka grejer så det blev dyrt... jaja.. ny slang har jag nu.

Idag OCH igår åt jag såå lyxig frukost. Igår tex bakade jag bröd, kokade ägg och gjorde smoothie med jordgubbar, vaniljjågert, banan och halon.. såå gött.. som glass.. fin frulle det. Idag blev det samma smoothie med med protein i och färska jorgubbar bredvid... det ska lyxas!

Måste göras idag:
Handla mat till imorrn som... bröd och jordgubbar.. bönor kanske
Tvätta
Träna
PLUGGA

Bra låtar just nu:
Jason Mraz - I'm yours
Rufus Wainwright - Hallelujah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback