Korridoren

som jag bor i måste vara den snuskigaste i hela Flogsta. Dom som har sin städ resp köksvecka har DRAGIT! Hate them... Det blir till att bygga berg... bygga sopberg. Det är så sunkigt att man undrar hur en mor och en far kan låta sin yngsta dotter leva såhär... i sån här misär.. Det är hemskt.. HEMSKT är det.
Igår fick vi spendera hela dagen på lab 25 där dom också gör dessa colonundersökningar, avdelningschefen såg mig in action och sa att jag hade gjort bort mig... jag var såå bra så nu skulle jag få jobba där i sommar... med alla tjocktarmar... najs =)

Ibland kan jag bli lite störd på vissa människor... det handlar inte om patienter utan om vanliga friska människor. Ett litet blåmärke som det ska göras så big deal om eller huvudvärk som får folk att stanna hemma eller lite snor... jag blir bara så... less... herregud.. Det handlar BARA om inställning... Hypokondriker... det är bland det värsta jag vet... Eller att det är för tidigt att gå upp så man måste komma sent... jaha? ska dom hålla på så hela livet eller? även när man börjar jobba, det är säkert väldigt populärt...

Imorgon är det skärtorsdag å jag ska vara påskkärring... jippie... nej jag ljög... det HADE varit skoj men.. ja... får väl köpa mig ett ägg och fylla med godis... blir ensam hela påsken.. kanske skulla pappi hälsa på. Alla åker ju härifrån.. jaja.. jag får spendera min påsk på friskis...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tycker fortfarande att du ska flytta in brevid mig....står fortfarande tomt!
Du får komma hit på lördag å festa!!
Glad Påsk!
Kram!

2007-04-05 @ 10:28:18
Postat av: Pappa

Hej Påskkäring. Vi kommer och hälsar på dig under påsken. Kram till dess.

2007-04-05 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback