Onsdag och pengar!!

Yeess, pengarna har kommit även denna månad. Fick lite extra eftersom jag jobbade som undersköterska en lördag.. satt jävligt fin på kontot det lilla tillskottet. Det måste firas med käk på O'connors.. oh yes.. grilltallrik. Couldn't be better.

Jag har hittat en perfekt lägenhet i Fålhagen som jag är mycket intresserad av. Hoppas det kan bli nåt med den.

Sista april börjar närma sig... men vad ska man göra?? Jag har många valmöjligheter och mycket svårt att bestämma mig. Ett som är säkert är champagnefrukost, ekonomikumparken och champagnegalopp. Frågan är bara var. Man måste planera så himla mycket med mat, vätska, kläder och något att sitta på... får bära runt på mycket... jobbigt... jag ska försöka göra det så smärtfritt som möjligt.

Idag skulle jag ju träna med Peter på fm.. men jag örkant nå... ska bara smälta maten så får jag smita dit.. nu är det storsatsning för Beach 2007 sista rycket... 6 kilo... MÅSTE gå... jag ger det 1,5 månad.. Ge mig magsjuka!!!! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback