Sälen 2007

Okej då var en lång helg uppe i Sälen avklarad då. Inte speciellt sliten..okej det är ju tisdag idag.. men ändå.
Skippade sista dagen på praktiken för att kunna åka hem till Djurås redan på onsdagen. Jag tror det var världens tråkigaste tågresa... tog evigheter att komma hem. Hann väl inte mer än hem till Djurås innan jag skulle vidare med brudarna till Sälen på torsdagen. Lyx var det att bli upplockad hemma av Annelie för att sedan inhandla diverse flytande och fast föda. Plockade upp en ytterligare Sälen-deltagare i Djurås och sedan två till i Mockis.. sedan bar det av i en FULLPACKAD aero (var väl det som räddade resan).
Anlände väl en sisådär vid halv två och fick reda på att incheckningen skulle ske vid fyra.. men efter blinkande av ögonfransar och komplimanger av muskler så fick vi checka in direkt.. okej där höll jag mig kanske inte till hela sanningen. Men in i stugan kom vi iallafall. Tog oss lite dryck och slog oss ner i soffan... tänkte gå på afterskii men snön snöade i sidled så vi sket i det.. ett val jag ångrade på fredagen.
Blev iaf en lugn kväll med film, tacos och chirre.
Fredagen började bra med bubbelpool, bastu och godis... mycket fin start på en rätt okej dag vädermässigt.. dock lite blåsigt så vi fick spendera en hel del tid inomhus, men idag var det bestämt med Afterskii!! Vi traskade iväg vid tre nångång och såg på parkeringen något mycket bekant. Jolly George-bussen! Vi sprang som galna in på afterskiin och insåg att de skulle spela!! Kunde INTE ha blivit bättre =) Vi öste ju såklart med bordssällskapet.. Bordssällskapet var ett gäng grabbs från Värmland, inte mindre än spelarna i BolticGöta.. .DET var ju bara sååå coolt just då =) Vi tog sällskap hem eftersom dom bodde precis brevid... Linnea fick ragg.. och man blev väl tvungen att hålla lite koll på henne.... så jag spenderade väl en del tid att just gå fram å tillbaka.. men de var trevliga.. iaf vissa av dom.. kanske inte alla nej. Det var en mycket rolig fredag med rätt bra drag...
återkommer med lördagen... måste äta nå nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback