Sjukhusbloggen

Idag fortsatte mitt och Sara-Lisas jobb på lab 2 och alla tarmar i jakten på tumörerna. Läkaren idag var helknasig.. han var i sitt esse den gamla gubben å så "bubbelibubb" och höll på att skoja med patienterna, knappt så man kunde hålla sig för skratt.
Jag tänkte göra min blogg till en modeblogg... en sjukhusmodeblogg.. så imorgon tar jag med mig kameran till sjukhuset och ställer upp mig framför klädskåpen ska jag visa vad otroligt RÄTT vi är på röntgen. Men ljusblå byxor, gröna t-shirts och tio kilo bly på sig är man fit for röntgen. Näääjs it is... you'll see.

Ny tjej i korridoren.. hon verkar tro att korridoren städar sigsjälvt.... nu har hon lämnar korridoren för en vecka under sin städvecka.. utan att byta med någon.. smart...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Mycket spänd på att se bilderna på kläderna. Har ju redan sett dom en gång. Men jag blev så avis, för jag har ju bara dom vita kläderna....:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback