Sonntag

Såg på fyran att Idol ska ha casting i Borlänge. Det blir ju väldigt intressant.. alltså är det dags för Borlänge att skämma ut sig, med den fula dialekten och alla som tror att dom kan sjunga. Man lär ju känna igen en å annan.. vilken skräck.

Har ännu en gång fastnat på repeat när det gäller Justin.. nu går låten "Lovestoned" om å om igen... Det kommer att bli så FETT grymt att se honom.. jag håller på att längta hjäl. Det kommer att bli årets Happening... oh yes..

Har precis gjort ett storkok.. det blev nån typ av söndagsgryta.. så passande det är ju söndag =) Man skulle ha rotfrukter, nötkött, lagerblad, grädde, senap.. mm mums.. det blir riktigt gott.. skit stolt är jag att jag ÄNTLIGEN gjorde nåt som INTE smakar vatten.. får ständigt kasta matlådor för jag spyr hellre än att äta upp det.

Efter dessa ständiga frossar dagar så fick jag ju looov att gå till gymmet idag.. det tog emot.. men.. ja nu är det gjort.. imorrn ska jag på core-balans? typ ska väl vara yoga-aktigt har jag fått för mig... spännande.

STÄDA RUMMET TILDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback