Storhelg på ingående

Förbannat fint väder vi hade idag då.. och som det luktade! Kändes som en högsommardag, fäntästic! Åkte hem till Malin för att plugga idag med Sara-L och Karin... inte så jätte mycket plugg men lite iallafall. Vi satt ute och kombinerade plugg och solning.

Sitter här nu.. jag borde läsa på axelns anatomi och bäckenet... fast... jag tror det kommer att gå bra imorrn.. bara man lägger till ord som.. proximal, distal, medial och lateral.. då ska det nog gå.

Gud vad osugen jag är på träning... kanske man skulle släpa iväg sig imorrn.. för nu när det är såhär varmt går det bara inte.. jag blir såå slöö..

Förresten måste jag ha en ny madrass till sängen... jag har legat för mycket i mitten.. man rullar dit varje natt fast man försöker hålla sig på kanten.. jag står inte uuuuut. Ryggvärk.

Blir ingen tentafest imorrn.. lika bra det kanske.. ladda lite till måndagen... ska spendera min kväll hos gräsänkan Malin...

Fick mina nya panties idag... dom svarta... jag har blivit fixerad vid RR jeans... dom vita ser ut som öststatsbyxor... haha..

image71image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback