Uppdatering

Nu är jag tillbaka. Ylva har klagat högt på att jag misskött bloggen de senaste dagarna, har en del bilder att lägga upp. Jag får lov att panikplugga innan Sälen därför denna misskötsel.
I helgen var det varmt... och jag jobbade... sen övertalade Ylva mig att följa till Platina. Även Sarah hängde med, skoj! Det hände dock någon mycket konstigt. Efter att vi fulat oss på dansgolvet (eller vi stod faktiskt på sidan av) som vi alltid gör, kom det ett glas som värsta projektilen rakt mot oss och kapar Ylvas ölglas. Vi blir som förstenade och bara står och tittar på varandra.. jag är totalt nertäckt i glassplitter. Sarah tar tag i situationen och tänker "rädda Ylvas öl" hon springer och hämtar ett nytt glas i baren. Javisst så Ylva fortsatte att dricka den glassplittrade ölen. haha... Jag tänker bara "vad hade hänt om någon fått detta "skott" i huvudet?"... aj aj aj.. "tur" hade vi.
På söndagen spenderade jag den mesta tiden på taket i min nya SOLSTOL!! En av de bästa köpen som jag (pappa) gjort hahaha. TACK!!! Röd blev jag å jag är såå nöjd.
Imorgon åker jag hem för att sedan ta mig till Sälen med gamla handbollslaget, det ska bli najs.. hade ju hoppats på toppen väder =( ser ju inte ut att bli så nu...
Återkommer senare idag med mer bloggande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback