Vuxentest!

Jobb (1p) - Extrajobb och plugg så ja
Visitkort (1p) - Nope
Konferens (1p) - Nej nej
Bor hos föräldrar (-2p) - nej
Vara sambo (1p) - nej
Vara förlovad (1p) - nej.
Vara gift (2p) - nej
Skild (3p) - Nej.
Äga villa (2p) - Nej.
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - nej
Hund (1p) - nej
Lån (1p) - Nej.
Gemensam ekonomi (1p) - nej
Pensionsspara (1p) - njaa
Storhandla (1p) - ja
ICA-kundkort (1p) - Ja.
Använda rabattkuponger (2p) - yes
Äga hushållsassistent (1p) - stavmixer.
Äga diskmaskin (1p) - Nej.
Dubbelsäng (2p) - nej.
Ha julgran på julen (2p) - det skulle jag ha om jag hade plats
Gråa hår (1p) - nej det tror jag inte
Celluliter (1p) - oh yes
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej,
Lösa sudoko (1p) - ibland
Välja att inte svara i telefon (2p) - ibland ja.
Putsa fönster (1p) - nope.
Svampplockning (2p) - Nej.
Långfärdsskridskor (1p) - Nej.
Parmiddag (1p) - Nej,.
Vinprovning (1p) - Nej.
Danskurs (1p) - nej
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - ibland.
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - nej
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - nja (0,5).
Spela Bingolotto (1p) - nej
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - haha Nej.
Ha höftproblem (1p) - Nej,
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Nej.
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - ja =)

0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där

Ungefär nio poäng..räknade "nja"som 0,5 p.. så jag är alltså inte ett dugg vuxen.. skönt, vuxet är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback