Ayia Napa - the trip

Då kom vi alltså hem i onsdags efter en mycket hård träningsvecka på Cypern. Vi har verkligen legat i och tränat det allra bästa och alltid haft humöret på topp.
Vi åkte från Arlanda på onsdagen och anlände till Cypern på natten. Den fuktiga värmen slog emot oss som en vägg när vi klev av planet och jag undrade hur jag skulle klara av den. Svetten bara forsade. Att gå ut och festa direkt efter att vi kommit till hotellet gick helt enkelt inte... vi däckade.
På torsdagen var det dags att söka upp poolen och se vad det var för folk som bodde på hotellet. Vi kom fram till att det var Brittiskt för hela slanten vilket även musik som spelades vid poolen skvallrade om. (detta jävla housetechno skit) Första utgången vi gjorde gjorde vi på torsdagen.. det var galet skoj. Vi sprang in å ut på en massa pubar och dansade och härjade. Det var mycket mycket roligt.
Fredagen var seg.. mycket seg.. och spenderades vid poolen. Så såg de flesta dagar ut.. lite party och pool. På måndagen åkte vi ut med båt för att kika på Famagusta (spökstaden) och fick bara från båten.. det var gött och svalkande.. när vi sedan skulle tillbaka så var det som att åka karusell med båten, jag trodde vi skulle välta men det var roligt det med haha.
Men ja.. svårt att skriva vad vi gjort...
-ätit en massa
-sovit en del
-festat lite.
-stört oss på britter
-saknat Ros-Marie
-tittat på rugbyspelare
-skrikit oss hesa över kackerlackor
-legat på luftmadrasser en HEL dag
-ätit garlicbread with cheeese

ja det mesta är internskämt.. kanske bäst jag lägger upp bilder så får dom tala för sigsjälv.

Och snart ska jag spela min första rugbymatch närmare bestämt den 8 september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback