Fredag me like

Började dagen bra.. vaknade halv nio (vilket enligt mig är alldeles för sent) och gick upp direkt och åt frukost.. gick en vända på byn... inget rave.. okej klockan var nio men hallå fredag?!?! Jäjä. Kom hem och la mig i sängen igen och fortsatte att läsa min bok. Vid elva tog jag mig upp igen fixade håret. Ååh det är så kul atta greja med håret nu när man har en ny frisyr.. så mycket lättare slippa de slitna testarna. Tog bäret till Kupolen för att titta efter smörjmedel till resan och fotbollsskor.. (hur jag nu kunde komma på att titta efter sånna INNAN resan).. hursomhelst hittade jag smörjet PizBuin och även fotbollsskorna! Snyggaste jag sett och BILLIGASTE! 209 kr på rea.. kanske inga höjdardojor men duger åt min rugbykarriär iaf. Så jag bara längtar efter att få prova dom på riktigt. Så allt jag handlade (nästan ok ett linne för 80 kr) var på rea.. onödigt att lägga ut för mkt cäsh tycker jag.
Imorgon blir det utgång i Falun med Frida och Andreas. Hoppas på en hjödarkväll.. eller jag RÄKNAR med en höjdarkväll! Brita skulle ha varit med men hon ändrade sig snabbt och drog till Stockholm (!) på date..galet.. =)
Kanske jag ska gå ner och börja läsa på en ny bok "snabba cash"... Ja det låter bra.. magen är full med vindruvor.. puh.. orkar inte sitta här mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback