Fröstbo

Helgen spenderades hos Malin och Gustav i Fröstbo där Malin växte upp. Det var grillparty och Gustavs syster kom med "respektive" plus att Sara-Lisa och Markus var med. Såklart glömde jag kameran hemma.
Jag åkte tidigt på lördagen så att jag skulle hinna dit och sola en massa plus bada i poolen.. molning var det men hindrade inte mig från att sola och bada. På eftermiddagen kom de andra och vi spelade kubb och grillade.
Eftersom Malins föräldrar har en massa kossor så fick vi ju lov att kolla in 'laggårn', tjuren, kalvarna och mjölken. Hehe exotiskt.. var inte igår man var i sån där miljö.. Jag som alltid trott jag var den som var mest från landet.. jag har insett att jag är nog den som kommer mest från "stan" av de jag umgås med. Haha.. wierd.
Jag tror jag ska gå ut och läsa mina tidningar jag har inhandlat.. och samtidigt sola lite.. japp, bestämt!

Jag var jävligt sugen att svänga höger mot Djurås när jag skulle åka från Heby mot Uppsala.. jag vill heeeeeeeeeem...

Kommentarer
Postat av: Tora

"respektive", bra där! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback