Helgen som gick

var kanoon.
Fredagen spenderades en sväng i Borlänge sen skulle jag hooka upp med Brita som känt stack till Stockholm... eller försökte sticka, hon missade tåget. Jahopp det var den fredagen.. lite ovant att vara hemma med Mossan å Peter bara. Lördagen börjar som alla mina semesterdagar.. jääätte långsamt. Pysslar med lite allt möjligt innan jag tar tag i saker och faktiskt gör dom. Kvällen skulle spenderas i Falun, Harrys. Aldrig varit ut i Falun förut och visste inte riktigt vad som väntade. Hade inte så höga förväntningar inför utången då jag har haft tre mindre lyckade utgångar i rad, då det helt enkelt bara har varit tråkigt. Men! det var skitroligt. Harrys var ju stort och najs inredning. Som vanligt vill jag dansa när det är jääätte lite folk på dansgolvet så att jag kan svänga mina lurviga.. annars kan det gå som det gjorde senare.. jag trampar någon på foten..
Nepp Harrys är ett ställe att besöka och ska så göras igen. Söndagen var seg måste jag säga.. orkade inte ta mig hem förrens sent på eftermiddagen efter pizzaätning och filmtittande.. perfekt söndag.
Nu är det måndag och det börjar dra ihop sig för uppsala, resa och skola... åååh..åångest!!! jag vill inte!! jag vill verkligen inte börja skolan.. det SUUGER.
Ägnar en liten tankte åt Ylva som antagligen sitter på jobbet med säkert huvudvärk och påsar under ögonen.. kom på att bara på den tiden som jag låg och sov inatt så hann hon, komma hem från Göteborg, sova, äta frukost, gå till jobbet och jobba lite. Hehe stackarn..

Kommentarer
Postat av: Y

Ja det är så synd om mig....men jag är inte så hemskt trött just nu iaf. men det stämmer, jag är inte speciellt snygg idag inte.... drygt att man jobbar till halv sju oxå. Igår var vi på resande fot i typ 13 timmar för att ta oss gbg-u-sala.....normalt? Nej!

2007-08-20 @ 14:43:38
Postat av: Y

Ha det så trevligt ikväll!!! göteborgare ringde nyss....men kunde inte svara då...tror jag ska ta å ringa tillbaks nu!

2007-08-21 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback