"Ny" musik

Har en hel del ny musik till mina fans Frida och Andreas, jag förstår ju att ni inte kommer i kontakt med så mycket ny musik så då är jag er länk ut till de bästa partylåtarna.. hahaha..
Eftersom Frida är ett gammalt Scooter fan så måste jag tipsa henne om en låt
Scooter feat Fatman Scoop - Behind the cow... inte så jätte bra låt men.. duger att spinna till =)

38362-138

Och Låten som går på repeat just nu : P. Diddy - Last Night

38362-137

Jojo - Anything funkar att lyssna till..


På torsdag ska jag klippa mig.. jag funderar på om mitt långa hårs dagar är räknade.. jag vet inte... jag skulle gärna vilja kapa dett elände en gång för alla.. haha..

Fortfarande söker jag efter ett par fotbollsdojor.. storlek 39/40 någon??
Förresten pappa så vet jag att du alltid har velat köpa mig ett par.. haha.. nu kan du ÄNTLIGEN få göra det. Jag har nämligen varit totalt emot allt som har med fotboll att göra.. men nu..

Kommentarer
Postat av: Frida o Andreas

Vi tackar för det!

2007-08-08 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback