Sjukhuslukt

Ewww... jag tror inte det finns något äckligare än dofter som dyker upp på sjukhus. I samband med det "parfymfria" tvättmedlet och folks svett så kan man inte annat än..ja spy när man träffar på just den lukten... okej jag har kanske inte spytt ännu.. men det är inte långt ifrån... men snart slipper jag det!
Igår lade jag ju upp veckoplaneringen.. inte särskilt realistisk var den.. blev ingen träning igår utan grill hos Ylva.. idag däremot ska jag följa planeringen till punkt och pricka... eller ja kanske.. är inte så sugen på Bryggan just nu... men Rugby blir det iaf! Ska dit och skämma ut mig ännu en gång... haha.. ja det är för sorgligt..

Första patienten kommer om 45 minuter och jag har redan suttit här i 20... ja, kul jobb kan tyckas =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag gillar heller inte sjukhusdoften!
Vilken snygg blogg du har!

Postat av: Tildus sittus på sjukhus

Nej fy den är otrevlig.. så fort jag får in en patient med parfym så blir jag salig =) Tack för komplimangen "äsch, den här gamla trasan" =)

2007-08-07 @ 09:04:19
URL: http://tildenises.blogg.se
Postat av: Y

hallå hallå! Gott med grill var det igår!! Jag vill åka nånstans nu!!!!

2007-08-07 @ 09:19:47
Postat av: Tildus sittus på sjukhus

Ja det var gott men inte kanon gott.. hade ju bara hamburger... godare med kött. Jag vill åxå åka och snart kommer det att ske.. nääjs =)

2007-08-07 @ 13:19:32
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback