Tillbaka från värmen

OTROOOLIGT varmt... otroligt svettigt.. men oootrooligt gött. Men måtte djävulen ta alla britter... haha nejdå.. vissa kanske..

Orkar inte skriva så mkt just nu.. kanske kommer en längre utläggning senare.. men svårt att få folk att förstå komiken såhär på bloggen...

En sammanfattning:
40 grader varmt
3000 britter varav 2000 sjöng allsång på nätterna
10 000 myggbett som kliar till döds
Mycket party
MYCKET pool
inte så brun
och mycket MYCKET mer... för att inte glömma Ros-Marie

Kickan, Maggan och Ros-Marie på nya äventyr.. fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Kickan

Åhhh, jag saknar Ros-Marie...hur ska jag kunna leva utan henne.....hahahahahahahahahaha

2007-08-30 @ 08:42:21
Postat av: Maggan

Du jag VET INTE!! Jag ÄLSKAr Ros-Marie... utan henne finns inget syre.. hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback