Träningen

gick fin fint utan fotbollsskor.. eller jo några splitar gjorde jag ju.. men ljumskarna höll.. nästa gång SKA jag ha ett par fotbollsskor! Den här gången var det lite mer som man tror att rugby är.. jävligt grötigt och jävligt hårt.. alltså JÄVLIGT roligt! Jag har fastnat för det nu och kommer att fortsätta även efter semestern.. jag längtar tills jag får åka dit igen...

Alltså vad är grejen med att ha förfest med skithög musik?? Dom (läs grannen och hans killkompisar) sitter och skriker därinne till varann.. jag blir så full i skratt.. men JAG som är själv kan ju poppa högt eftersom jag inte har någon att prata med och jag vill inte gå in där och prata med dom... så jag har lite krig om vem som kan poppa högst.. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback