Att plugga

är inte så himla tokigt alla gånger.. som nu tillexempel... slutade 12.. ja som jag sagt.. det är gött att plugga när man slipper plugga.
Resterande tisdag ska jag ägna mig åt att läsa ut min bok... Lisbeth Salander kickar ass... hon är grym.
Och så ska jag tracka min korridor med Bosse busschaufför... haha dom lär hata mig...
Sen blir det handbollsträning trots att jag har ont i halsen men det skiiiter jag i.. är så less på denna hals nu.
Igår skulle jag vara så jäkla duktig och göra korv i ugn med potatismos.. hemmagjord såklart.. men skit ica som vi har här runt knuten hade ju bara fast-potatis.. och mitt potatismos blev klister... mm väldigt lockande att äta lunch nu.. nej.

förresten vill jag gifta mig med Peter Petrelli... he's gorgeous

Kommentarer
Postat av: mams

Segt mos!
Jag tror inte att det berodde på potatisen.Värmde du mjölken?

2007-12-04 @ 17:28:44
Postat av: Anonym

Försök gifta dig med Milo Ventimiglia istället, blir nog i alla fall lite enklare. =)

2007-12-04 @ 17:44:04
Postat av: Tildus

Ja det gjorde jag... det var riktigt klister.. det måste ha varit fel på potatisen.. vad annars kunde ha blivit sådär? den var lixom blank..

Postat av: Tildus

Milo..peter..same shit different names =)

2007-12-04 @ 19:30:53
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback