Bra start på helgen

Sitter här med datorn i knät och har ett glas med funlight bredvid mig.. sitter och planerar morgondagens eskapader.. vi skatrasha korridoren... jag har ställt upp på mycket som korridorare och nu är det paybacktime. Inatt t.ex. var det planering för efterfest och efterfest... planeringen för efterfesten hörde jag när de kom hem från stockholms och började vråla "efterfest!!!!" "nu jävlar kör vi" "NU KÖR VI" "nu jävlar går vi upp å KÖÖÖR" det var Erik som skrek. Då åkte öronpropparna i.. sen hade tydligen Erik fått ner alla till vår korridor för riktig efterfest... Tur att jag inte hörde något... trots att Erik hade på högsta volym.. Men imorrn... ja imorrn.. DÅ,, då jävlar smäller det.
Vi ska fira att vi fått jobb och jag ska också fira att jag har en lägenhet. Det blir kalas.. ska försöka mig på att göra paj.. stackars stackars de som ska äta den.. det kommer att bli en katastrof...
Idag har jag solat för att kunna ha min OOOOTROOOOOLIGT snygga topp och handlat mat.. varit på systemet... tvättat..städat.. DISKAT... som är det tråkigaste som finns. Japp.. Sen har jag varit hos Malin ätit kanongott och tittat på film.
Imorrn har vi match mot AIK... vi ska göra ALLT för att dom ska få ett helvete att slå oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback