GULD

Jag ska ha en guldvägg i min hall!! jajjemen!! kollade in coloramas färgutbud och lånade hem färgkartor och GULD ska det bli... sen brunbäsch i köket.. och en grymt snygg tapet i vardagsrummet... jag har ännu inte funderat ut hur möblemanget ska vara i vardagsrummet med tanke på att jag även ska få in en säng där.. ja det tål att tänkas på...
Idag var jag på kupolen och inhandlade det sista till min nyårsutstyrsel.. svarta skor, väska och strumpbyxor.. allt för att min klänning ska synas.. haha. Nu på kvällen tränade jag med mockis ... eller ja vi tävlade i femkamp.. och inte så oväntat så vann mitt lag =)) haha.. gött... fast tävling ger mig ångest jag bara måste vinna.. men ja det var kul =) Julklappsutdelning hade vi också, jag lyckades få diskborste och disktrasa.. PERFEKT! hehe... tur att jag inte fick nåt godis.. det hade varit slut innan jag nått fram till djurås.
När jag kom hem fick jag skaldjurspaté.. gud så gött och så var skinkan klar.. så det åt jag med... och sen finns det ju kakor här hemma.. så imorrn får jag springa ytterligare 5 km... suck.. det blir en löpande jul om jag ska fortsätta i den här ättakten.
Imorrn ska jag åka tillbaka till bålängä och leta reda på partyfeet-kuddar och lämna tillbaka färgkartorna och hämta broder från tåget för att åka till pappi i skäve där vi ska äta.
Innan allt detta SKA jag ha skrivit klart mitt skolarbete...

Britney - kiss you all over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback