Helgen och veckan

Ja lördagen spenderades med Ylva framför TV:n här hos mig... bara bara Sunes Jul hela dagen... haha det var jävligt gött.. men svullade och min mage mådde inge vidare.. trots att jag var pigg som en nötkärna.. nästan. På söndagen så hade vi planerat in fyrverkerierna vid slottet.. så fint de var..man blir ju rörd.
Idag började vi ny kurs på ILU... nära och bra för mig... ingen satans Carolinabacke nu inte.. sköönt.
Ledig på fredagar.. ska vi se till att vara.. vi är ooootroooligt duktiga på att "göra undan" som Karin sa... yepp...
Vad händer i helgen då.. humm än så länge inget inplanerat... och jag kommer nog att åka hem den 20:e dec... vad som händer på julafton är ännu oklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback