I've got it

Jag har jobbet och nu har jag även lägenheten. Igår budade jag hem en helt egen lägenhet.. känns helt galet.. har fortfarande inte förstått det.. jag hade redan förberett mig på att aldrig få något eget.. på nåt sätt så fick jag lov att tänka så för att stå ut.. okej det är inte hemskt att bo i korridor.. men bara det att kunna fixa i sitt eget hem.. med färger, tapeter.. ja allt sånt. och nu KAN JAG DET!! galet var ordet.
Det första jag ska fixa är..skåpluckorna och MOSAIK i köket.. rosa eller turkåås... yes yes yes

Kommentarer
Postat av: Frida

Blir det katt nu?

2007-12-13 @ 10:13:00
Postat av: Pappi

Vem ska fixa det?

2007-12-13 @ 10:14:13
Postat av: Tildus

Frida: Ja nu blir det katt... Pappi: JAG och alla jag känner ska fixa min lägenhet.. inklusive dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback