Korridorsfest

hade vi igår och det var galej kan jag lova.
27 pers var inbjudna men jag tror nog det kom lite mer.
Kvällen började med god mat som Thomas hade lagat, pestolasagne med kyckling och hemmagjord pasta.. det var galet vad gott det var. Sen kom allt folk... det bara rasade in.. skitskoj..
men nu ser det ut här utanför dörren.. ja.. en massa folk är kvar.. hehe skulle på toa och gick förbi Eriks rum och kikade in... tre som låg å sov i sängen och tre på golvet... haha jag började skratta å väckte nog alla...
Roligaste korridoren jag bott i iaf... så jävla roligt folk här.
Idag ska Ylva komma hit... men hon är så jäkla seg! och vi ska titta på Sunes Jul hela dagen.. gött.. och planera är det väl tänkt att vi ska göra också.. Det ska hållas på traditionerna... ingen bakisdag utan Ylva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback