Mår rätt bra nu

eller jag mår nog väldigt bra... känner mig nöjd med tillvaron..
Vi läser en pedagogik nu och går halvdagar nästan varje dag.. det gör ett under för hälsan =) hur ska det gå sen när man ska jobba heltid? kommer aldrig att gå... jag får skaffa mig en rik försörjare så att jag kan jobba halvtid. Eller jobba på ett jobb där man inte blir så trött, finns det sånna jobb?
Snart får jag åka hem! skönt att slippa cykla i alla väder kommer att sakna Uppsala och det livet man lever här... hur ska man någonsin kunna leva utan det?? börja jobba å ha en tråkig vardag lockar inte... jag skulle kunna plugga för evigt.. och sedan att bo själv kändes väldigt skönt när man bodde i Flogsta, då höll jag knappt på att atå ut.. men nu här på Rackis så trivs jag verkligen.. det är lite dubbelt.
Jag trodde jag hade tappat bort kårleget, men hittade det i jackfickan tillsammans med kamerabatteriet som jag också trodde försvunnit... haha väldigt mystiskt, det var nog i fredags jag tyckte det var bra att bara ta med kamerabatteriet å inte hela kameran.
I helgen blir det lugnt, ska jobba för brödfödan och eventuellt kika till Sara-Lisas och Markus rackare Milo som troligtvis blivit enorm sen jag såg honom sist. jag vill åxå ha katt! ska skaffa mig katt från
www.samvetet.se, har hittat en favorit.. det är "bra" med de katterna eftersom de är rymningsbenägna och kan därför inte gå ute.
En klasskompis ska lura iväg mig på gym här i områden alldeles strax... blir spännande..
Nu kommer jag hem den 19 dec. Och det lutar åt Sälen på jul... vill lära mig åka skidor... hehe jag är kass.. tar nog med brädan för att få lite självförtroende mellan alla skidvurpor... ja för de lär bli en del. sen ska man ta med datorn? hehe datanörden-tilde kan inte leva utan sin bäbis.

nu ska jag kika på lite lägenheter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback