Nöjd

Har precis anlänt från kallaste fjällen.. eller kanske inte. Det var 3 grader när vi åkte därifrån. Trist. All fin snö och rimfrost som fanns på träden är nu borta.. jaja det var iaf fint innan och PÅ julafton.. i Sälen iaf =)
Åkte upp i lördags med släp pga all julmat som skulle intagas... och en å annan skida. Åkte förbi Malungsfors och såg det jag kom att prata om varje dag... ett koskinn...mm så snyggt.
Åkningen var grymt kul... tröttnade på min bräda för ett par år sen... men nu var det grymt kul igen.. planen var att åka skidor... men det blev bara bräda... på lördagen när vi kom upp var det snoooorkallt.. -15.. tänkte att det här blir tufft... tyvärr så blev det varmt.. sen blev det kallt...sen blev det varmt igen.. inte det optimala i en skidbacke... juldagens åkning var riktigt dålig med stenhård manchester.. det surrade i fötterna. jäjä... det var den julen det =)
Blev en del springande i skishopen.. haha... mitt shoppingberoende slutar inte fast jag är i sälen no no.. nya brillor.. ny hjälm... nya vantar... slipade kanter på brädan... jag kunde inte gå in i shopen något mer... jag var igenkänd.. Monopol spelade vi också.. bra stämning som vanligt efter ett parti.. eller inte.. haha.. familjen dålig-förlorare.. oh yes... men Andreas fuskade faktiskt..
På söndag bär det av till storstan igen.... lite nyårsfirande och sådant skoj... har huuur mycket som helst att ta med hem.. drygt.
Imorrn handboll!

Kommentarer
Postat av: mams

Vem fan är dålig förlorare? Inte jag iallafall

2008-01-01 @ 20:41:29
Postat av: Tildus

Haha DU är en dålig förlorare.. det var ju uppenbart =) jaså så du får svära??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback