Nyår

Imörrn är det dags för nyårsparty a la Uppsala. Vi (Sarah, Ylva+kompis, Lotta+kompis och jag) ska ladda hela dagen för ifall kvällen blir skittrist så har vi iaf haft trevligt på dagen, haha. Jag skrev ett inlägg på Nyårsaftons-eventets sida på facebook.. nåt i stil med att jag förväntade mig ett jävla drag och bra mat med tanke på priset.. haha, arrangörerna uppskattade inte riktigt min kommentar och raderade det, så nu är jag rädd att jag blir portad i dörren.. hehe jaja..
jag ska då ha en fin fin klänning och höga klackar.. kommer att bli grejt.. kanske lägger jag in en bild på den här sen.. jag är ju så himla bra på att lägga upp bilder.. ju


Här är jag å Lill-kissen.. som vill bo med mig i Uppsala
image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback