tjing tjong långkalsong

Sol på torsdag ser jag... kanske kanske tar man sig ut på en löptur... men det känns tveksamt. Jag är ju väldigt bra på att INTE göra saker jag planerar.. men det är ju bättre att springa 50 meter än inga metrar alls.
När jag kommer hem måste jag TOKLETA strumpbyxor och skor inför nyår... Borlänge är inte skornas stad.. Uppsala är skornas stad men här har jag FAKTISKT inte hittat några önskvärda.
OCH så ska jag kolla kakel..färg.. å sånt till min lya.. den lyan som kommer att bli coolast i HELA Uppsala... räkna med det.. sen blir det inflyttningsfest.. Tjiho.
Kommer dock sakna att prata lite strunt med korridorarna... jäjä man kan inte få allt... mycket vill ha mer. Sen lät dom inte allför ledsna när jag berättade att jag skulle flytta... ATTANS =) haha.
Har ju hittat en kisse på samvetet.com som jag mailat dem om... pappa tyckte dock jag skulle prova med lillkissen innan jag tar hem en katt som jag har för evigt.. typ. Men jag befarar att lillmissa kommer att gapa tills mina öron ramlar av.. hon har en tendens att göra det.

Musik som går på repeat:
Nelly - Heart of a champion
Andain - Beautiful things
Hard-Fi - Suburban Knights

och när jag tipsar betyder det LADDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback