VARMT

det är jäääkligt varmt här i huset... sitter med uppsalatröjan på mig svettas snart bort... puh..
Idag har jag varit och ridit i Falun på Rozz... kanon söt liten häst... åh jag är helt såld.. Frida var med på hmm ja vad den hästen nu heter.. hehe.. blev väl en tur på sisådär 1,5 timme... riiiktigt najs.
Handboll skulle det ju ha varit ikväll men tyvärr inställt. Såg Ingrid på tv istället.. fint ni har det ;-)
imorrn ska jag ut å springa en vända... länge sen nu... sen ska vi baka... eller om jag springer efter jäjä... sen ska jag äntligen få hälsa på hemma hos Josse och Olle.. ska bli trevligt värre =)
nu har jag slut på fantasi...

Kommentarer
Postat av: ingrid

ha ha, trodde inte de va nån som skulle se de där....men men! Ja ja,lite tid i rutan e väl jag oxå värd!!!! Tänkte berätta om min karriär i mockfjärd men fick aldrig riktigt chansen, tyvärr!!!! Tycker föresten de e väldigt skoj att läsa din blogg!!!

2007-12-29 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback