Ännu en dag då jag varit ledig

Jag är ledig hela tiden.. Ja.. ibland har man det bra. Denna vecka så har vi haft inläsning på schemat, vilket innebär att man är hemma och läser lite då å då. Mycket tid för annat trevligt alltså.
Tittar på lite störtlopp, det går inge bra för Sverige... suck.. snart ska jag ta mig till Friskis och Pumpa lite muskler.. idag är mina ben helt slut efter matchen i söndags träningen i tisdags och igår. Det får bli överkropp idag. Senare idag så ska jag iväg och simma med Malin och bubbla bubbelpool, basta, sola, ansiktsmaska... haha. Hård vecka jue.. ;-)
I helgen är vi helt matchlediga.. sköönt men sen kommer slutspurten med 7 matcher varje helg tills det är slut.. tur iof.. då blir man motiverad på veckoträningarna.

Musiken som poppas om å om igen

1. Melody Club - Fever Fever
( jag funderar på att för första gången besöka peace and love just för att melody club ska dit.. har alltid gillat dom.. sen är det ju kul med evenemang på VISCHAN...hahahaha) Lust att följa?

2. The Knife - Silent Shout
(mycket skön bas i låten)

3. Hilary Duff - Come Clean
(ledmotivet till Laguna Beach på MTV, bra låt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback