En riktigt bra dag...

Gårdagen var inte direkt någon höjdardag med en efterhängsen labbpartner och en inte alltför bra handledare. Kom hem och var sur å grinig.. å less. Det fortsatte på träningen där jag slamsade sönder läppen och fick ett slag på hakan... lyckad dag..
Idag var det desto bättre... samma handledare som igår å samma labbpartner... (ja örkint mä na) det var upplagt för samma elände men något roligt hände.. Min handledare som jag hittills inte tyckt värst mycket om, tyckte att jag skulle prata med personalchefen om att börja jobba extra som röntgenundersköterska. Eftersom jag inte fick tag på henne innan lunch hade min handledare på lunchen pratat med personalchefen och hon hade tyckt det var en bra idé! Så jag har i stort sett ett extrajobb nu! Alltså shit.. det känns verkligen bra när någon rekommenderar en... gud vad glad jag blev.

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis, vad roligt!

2007-02-22 @ 07:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback