Gamla tankar..

Sitter på Lunarstorm och läser gamla dagboksinlägg från mycket mycket länge sen. Det är jätte roligt för jag skrev så himla knasigt på den tiden.. jag tror jag måste kopiera vissa saker hit som är så klockrena. Andra saker är mindre roliga att läsa om.. kommer så väl ihåg hur dåligt jag mådde då.. usch det var hemskt.
Jag skulle så gärna vilja ha det här på papper.. göra en bok om allt som jag har skrivit som en riktig dagbok.
Jag kommer så väl ihåg livet då.. gå upp sex på morgnarna åka bussen till Leksand, komma hem halvsex, sova, träna, försöka sova igen... man blev helt utmaddad av allt bussåkande.. fredagarna älskade jag.. då låg jag i soffan hos fassan med en katt på magen och tittade på tv. Ååh så mysigt det var. Jag saknar det.


Citat från den gamla goda gymnasietiden:

fffreiiitag fri dag??
Fre 6 dec 2002 23:22
kanske...
eller inte för mig som läser djävulens bibel..
Redovisning och Beskattningsboken.

Sön 8 dec 2002 21:37
ska jobba på julafton, nej jag valde det själv å mamma kallar mig obstinat... jag tycker att jag är nytänkande =) provar på nåt nytt.

Tors 24 jul 2003 14:18
en rolig sak idag eller egentligen två.
en dikt som magnus kom på =)
Rosor är röda violer är blå
Du har stora tuttar som jag vill suga på

jag höll på att dö av skratt... men jobbade så jag kunde inte =) vilken knäppis han är.. hade ngn annan sagt det hade jag knappast skrattat men när det kommer från honom... han blev rätt chockad själv när han kom på en sån ”bra” dikt. dåre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback