Händelserik dag på röntgen

jomenvisst siddu... Vaknade vid sju slog på tv och hörde på nyheterna att det hade varit en busskrock norr om Uppsala. Hörde helikoptrarna hela vägen till sjukhuset och tänkte att nu kan man få se saker på röntgen och det fick man. Kanke inte jag så himla mycket jag var på helt fel labb idag och såg bara ett bussoffer, ett mosat underben och splitterskador. Sen var det lite andra avåkningar som dom hade å göra med på ortopedsidan.. jag är på barnsidan där man tror det är gulligt å trevligt vilket det FAN INTE ÄR! still hates it...
Nej, akuten det är roligast om man får kalla det så... Haha Malin kom med dagens roligaste kommentar när vi stod i omklädningsrummet i slutet av dagen...jag citerar: " Det står en massa SVT-bussar här utanför!! Vi måste gå ut och ge dom vårat utlåtande!"
Sen var det ju stor bjudning av semlor idag... yess... så nu lär jag ÄNNU EN GÅNG... springa som en dåre på handbollsträningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback