Jag gillar att utmana

migsjälv. Så nu har jag bestämt att jag ska bli blodgivare. Japp så idag gick jag dit och tog hundra rör med blod bara för att testa alla möjliga grejer. Okej kanske inte hundra men nog var dom sex stycken iaf... bara det som en vanligt blodgivningsdos typ.. Känner mig lite svag ;-) Jag kan lova att mitt stackars kärl drog ihop sig allt det kunde för att spara in på det lilla blod som jag har i kroppen, men den manliga syrran lyckades iaf fylla dessa rör. Gick därifrån med svettiga handflator kan jag lova. Han (sjuksystern) kallade det vårdsyndrom, när man har svårt att bli stucken men tycker det är kul att sticka andra. Så nu dröjer det ca en månad tills dom hör av sig (om dom hör av sig). Ska bli spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback