Jag känner bara blä...

alltså vad är det med folk??? Jag blir LESS!
Idag hade vi match mot Sigtuna, ett lag som man vet sedan tidigare är ena riktiga gamla kärringar, gnälligaå jävliga. Ett lag som inte spelmässigt blir en rolig match utan en riktig humörmatch där man kan psyka och själv bli psykad. Det blev bägge.. men mest av det första. Ha... KAN inte låta bli. Men.. är ändå sur för att vissa ska vara så omöjliga att spela med.. fattar inte hur orkar hon? Sen blev jag arg på migsjälv för att jag sög idag.
Tänkte jag skulle åka hem nästa helg, men jag stannar nog kvar. Min syster Frida fyller 30 och ska ha kalas... men.. ja.. nej..
Å sen det... å sen det... jaa...

måste klippa håret innan det faller av avsigsjälv...


BLÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback