Lördagskväll

Det blev en skitmatch på Lidingö, men det var iaf roligare att spela idag än det var i tisdags då vi vann. Jag har fan fått in lite snits på linjespelet och spärrarna haha! Lina borde känna sig hotad =)
Istället för att åka hem åkte jag till Malin då hon var gräsänka denna lördag. Efter lite Kenny vs. Spenny och en massa skratt tog vi turen förbi pizzerian.. så jävla god pizza. Dessutom hade jag inte ätit någon lunch.... vilket ledde till en stort intag en denna pizza, min mage reagerade med att svälla upp till maximal volym... trodde iom detta att jag drabbats av pylorus stenos (då magsäcken inte kan tömma sig alls....ja man misstänker ju såklart de sjukdomar som man läst om) och fick lov att ligga lite på höger sida så att magsäcken skulle tömma sig lättare. Efter ett par timmar kände jag mig bättre och funderade på att börja ta mig mot flogsta ...men då började det explodera utanför fönstret.. så jag vågade inte gå ut... stannade ytterligare ett par timmar... och nu ja är jag hemma och klockan hann bli... sent =)
Haha ännu en helg med alldeles för mycket frosseri... (varje helg ja) vilket jag såklart kommer att försöka träna bort imorrn... what to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback