Nu igen =)

Allt om mig
PERSONLIGT
1. Vad heter du? Tilde
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tilde funkar för mig... numera =)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Maja..som i Baja Maja.. haha
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? Årgång 84
6. Var bor du? Uppsala
7. Var skulle du bo om du fick välja? Uppsala =)
8. Vilken skola går du på och vilken linje? Uppsala Universitet, Röntgensjuksköterskeprogrammet
9. Vilken klass? Röntgensjuksköterskeprogrammet T4
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Det är mycket.. gymägare, personligtränare, make up-artist, handbollsproffs, LYCKLIG!

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 170 cm
2. Hur mycket väger du? Jadu... 64.. inte bra inte bra
3. Hårfärg och frisyr? Risbuske långt ner på ryggen
4. Ögonfärg? BlåGrå
5. Mest nöjd med? Mina spänstiga vader
6. Skostorlek? 38-39-40 beror på...
7. Har du några piercingar/tatueringar? Njaa.. kanske

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min bästaste jacka någonsin min svindyra Rockport.
2. Vad använder du just nu för skor? asics jympaskor... min fötter gör ont annars
3. Favoritfärg på kläder? Mycket färg i samband med svart
4. Favoritmaterial på kläder? Jadu..
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag vill att det ska vara varmt så jag kan ha kjol
6. Favoritaffärer?  Zara, och de vanliga
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? mycket olika..kanske 700
8. Favoritmärke? Levis, inte så märkesnördig
9. Vad har du för byxstorlek? 29-30
10. Vad har du för tröjstorlek? M

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? 19 kvm
2. Vilken färg på tapeterna? Ljus ljus grå..typ vit.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Träfärg, beige, ROSA
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Hyllan som slukar massor
5. Vad vill du ändra där inne? jag vill ha större!!
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Ja
b) Video/dvd? Ja
c) Dator? Ja
d) Stereo? Ja
e) Telefon? Ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett höghus, likadant som jag själv befinner mig i och två tallar.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Allt, sover, ser tv, äter, pluggar, lyssnar på musik, jag BOR här...
9. Vem förutom du brukar oftast sova i din säng? David, Sarah
10. Favoritpryl i rummet? Laptopen

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Han hette Erik
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Reflex
b) Handväska just nu? Penna
3. Vad är du beroende av? Datorn!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Lypsyl
6. Vad tror du på? migsjälv
7. Vad köpte du senast? mjölk
8. Har du något husdjur? nej men snart ett marsvin
9. Vad bor du i? Studentkorridor

SENASTE PERSONEN SOM
1. Sov i din säng: Sarah
2. Såg dig gråta: David
3. Fick dig att gråta: David..haha neejj. Jag gjorde mig själv gråtandes
4. Du pratade med: Peter som gnällde över utarbetade muskler...
5. Du delade en drink med: Dela? haha.. vet inte
6. Du gick på bio med: David
7. Du gick på stan med: David
8. Skällde på dig: minns inte
9. Skickade ett e-mail till dig: Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback