Onsdag

En dag kvar av praktikveckan... ja man räknar faktiskt ner. Veckorna går fort och det tycker vi om. Jag vill ha vår.. jag läntar tills jag cyklar till sjukhuset med ljumma vinden i håret och det är grönt överallt, och man kan ha picknick i parkerna. Åååååhhh...
Idag var det ännu en dag på labb 23. det suger det suger det suger... Jag har tagit, på tre dar, bild på endast två händer å en handled... !!!!! det är åt helvete... kan inte vara mer negativ just nu. Det är ju guld värt att vi är felr studenter som kan prata skit om allt som händer.
I helgen blir det lugnt... på fredag har vi seminarie och så ska jag träna eftersom jag somnade ifrån det idag.. och på lördag ska jag på 27 årskalas... och på söndag har vi match mot Spårvägen eller spåret som farmarlaget heter... satans avlagda gamla elitseriespelare... vi har inte en suck.. men men.. vi kör ändå ... det är skoj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska man verkligen säga att vi inte har en suck flera dagar innan match.

2007-02-28 @ 23:00:03
Postat av: Jenu

ska man verkligen säga att vi inte har en suck flera dagar innan match.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback