På praktik

japp nu har vi börjat på den tioveckor långa praktiken. Tänkte att det skulle bli aaastråkigt men vi hade tur fick en asbra Rtg-sjuksköterska att gå med, så det blev inte så tokigt. Sen bjöd undersköterskan på vårat lab på tårtor.. eller ja fika.. det var najsigt. Så jag borde egentligen bege mig till gymmet nu efter den kaloribomben.. men men.. måste faktiskt vila till imorrn.. det är en rolig match på gång.. jag tror vi vinner men får inte underskatta... dock svårt, då Sigtuna ebdast har EN vunnen match denna säsong.

Har bra musik på hjärnan just nu

♥ BWO - Chariots of fire
♥ Salem al fakir - It's true
♥ Andreas Lundstedt - Move
♥ Markoolio feat. Linda Bengtzing - värsta schlagern

och när jag tipsar så betyder det LADDA!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Kanske kan shoppa åt dej...men jag kommer nog shoppa så mycket som man får....iaf all sprit....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback