Sådär ja..

efter lite sömn kunde jag klä på mig och släpa mig iväg till Ica för att handla lunch och för att göra matlådor. Jag har ju inhandlat 2 kg kyckling förut som jag måste ta itu med. Som  tur va, så var det ju fredag och det fanns provsmak på lite keso å jågert.. det var tur... så att jag inte stupade inne på affärn efter mitt något fattiga intag på mat.
Hursomhelst så gjorde jag asgod.. eller god (haha) Flygande Jakob, det blev en hel del matlådor också.

Har kommit på värsta bra grejjen. (värsta) Om man kollar in andra bloggares sidor som tex
http://annamirjamaria.blogg.se/ så visar ofta dessa "modekunniga" upp dagens utstyrsel. DET ska jag också göra med sjukhuskläderna... Det blir varierande och bra... hahaha. Jag är säker på att alla är intresserade av min klädstil på sjukhuset, som alla andra är intresserade av att se de "modekunnigas" outfit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback