Såhär lite dagen efter

yes igår var jag på BJ för första gången i mitt liv. BJ = väldigt populärt ställe på fredagar då det är gratis för studenter. Igår var det populärt.. det var löningshelg. Det var tajt, tajt å åter tajt. Men skoj! Jag var med några i laget å sen några till på det, kul att gå ut med sånna man inte brukar gå ut med =) Tog en massa bilder som jag ska inspektera senare och som jag ska lägga upp här när jag piggnat till.
Jag har ju klippt mig förresten! Ser ut som en tant.. en Mockfjärdstant... luggen är för kort.. men frisyren bli nog bra när luggen växt ut. Klippte mig på J&Co där jag brukar, ett mycket bra ställe som ofta har extrapriser, så igår gick min klippning, toning och blekning av vissa partier endast på 850 spänn!! Det är ju galet bra =) Frisören tyckte dock jag hade ruskigt slitet hår så hon fick ta av en bit... men hellre det än en risbuske på skallen... så jag är rätt nöjd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback