Skitdag

Ja det har det verkligen varit.. Idag skulle jag ha varit på lab 23 som är ett skelettlabb men eftersom det var strålningsmätning där idag så fick jag vara med Karin på labb 25. På labb 25 mötte jag en av de sämsta handledare någonsin... hon var fruktansvärd. Hon omyndigförklarade i stort sett den andra sjuksköterskan som också arbetade på labbet. Ja.. å jag å Karin vi satt i bakgrunden.. vi var ju bara studenter.. vi kunde ju ändå inte göra nåt.. Men ändå ville hon värna om oss... det var ständig dubbelmoral.. Jag har inte gjort ETT SkIT idag... inte nåt.
Hursomhelst så var det en massa barn som skulle undersökas idag.. man skulle kolla reflux. Reflux = kolla om urin går tillbaka upp till njurarna från urinblåsan med hjälp av kateter och kontrast. Det var inte roligt alls... ungarna skrek rakt ut och jag lovade mig själv att aldrig jobba med sån tortyr... usch..
Imorrn ska jag iaf få vara på labb 23 och kärringjäveln skulle eventuellt vara där då.. JAG VILL INTE!!! HATE her...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback